lørdag den 5. maj 2012

De sidste par dage - i billeder...



Torsdag startede med arbejde.. Derefter tog mig og min søster et smut ned i byen for at købe en is, og sætte os ud og nyde det gode vejr! Senere forbrændte jeg hurtigt den is, til en hård aerobictime! Aftnen stod på god film og hygge...



Fredag skulle jeg ind til en af min mors veninder i Aalborg, og undervise hende i Photoshop og InDesign. Derefter tog jeg ind til min søster (i hendes nye lejlighed) og hyggede.. 


Senere skulle jeg ud og spise med to af mine veninder på Thai Garden.. en rigtig lækker restaurant i Aalborg! Jeg fik aldrig taget billeder af de lækre tøser.. eller den lækre sushi, den røg hurtigt ned! Det ser måske knap så fint og delikat ud, men mmmh det smagte godt!! Senere kigge vi en tur ind i byen og fik os en drink. Rigtig dejlig aften!


Mit outfit fredag aften.


Idag startede jeg med en power-morgenmad, hvorefter den stod på træning med min lillesøster. Efter træning i centeret tog vi i svømmehallen, hvor vi svømmede et par baner, og lavede noget vandgymnastik.. det var faktisk rigtig hårdt, og vildt godt, med øvelser i vandet.. tror jeg vil overveje at starte på sådan et vand-gymnastik-hold :-)


Derefter smuttede vi en tur i sol, og var nede og købe en sandwich.. vi var godt sultne efter en masse træning. Og så skulle vi lige prøve en ny vitamin-vand :-) Biotin er godt for håret, så... selvfølgelig skulle det være den, med biotin i.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar